POZVÁNKA NA WORKSHOP – JAK VÉST OSOBNÍ ASISTENCI

POZVÁNKA NA WORKSHOP – JAK VÉST OSOBNÍ ASISTENCI

Jak správě komunikovat s osobním asistentem? Jak plánovat a co vše vlastně do osobní asistence spadá? Odpovědi na tyto otázky by měl znát každý, kdo má zájem, aby setkání s osobním asistentem probíhala bez problémů a co možná nejefektivněji. Potřebné informace o tom, jak správně vést osobní asistenci, se zájemci dozví na workshopu Domova pro mne, který se uskuteční 4.března od 9 hodin. Kurz je zcela zdarma.

Workshop bude rozdělen do tří tematických celků, které obsáhnou vzájemně propojená témata osobní asistence, komunikace a plánování. V průběhu zhruba pěti hodin se tak účastníci dozví vše potřebné k tomu, aby dobu, kterou tráví s osobním asistentem, využili co nejefektivněji. Celým kurzem provedou Hynek Latta – vystudovaný psycholog a aktivní uživatel osobní asistence a Ilona Kučerová – sociální pracovník osobní asistence v Domově pro mne. Asistenti procházejí celou řadou školení, kde se učí jak komunikovat s klienty. Často se ale zapomíná, že průběh služby závisí především na klientovi, který by měl umět správně říct, co potřebuje, znát hranice a umět dobře plánovat a organizovat čas, který s asistentem tráví. První workshop v Domově jsme se proto rozhodli věnovat právě tomuto tématu,“ komentuje Ilona Kučerová. Během workshopu nebude podle ní chybět ani prostor pro praktický nácvik a diskuzi.