Volná pracovní místa

KOORDINÁTOR SLUŽBY CHRÁNĚNÉ BYDLENÍ – SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK (0,75 - 1 ÚVAZEK)

Hledáme energického a samostatného člověka, který má srdce leadera a bude o službu a její pracovníky pečovat a rozvíjet ji. Nástup září/říjen 2021.

Náplň práce:

·         Vedení cca 10 členného týmu – zaškolování, motivace, porady, plánování směn.

·         Péče o klienty chráněného bydlení – sociální práce a v případě potřeby i přímá pomoc se sebeobsluhou.

·         Administrativa – zpracování výkazů, podklady pro fakturaci, postupy a metodiky, individuální plánování.

Požadujeme:

·         Odborná způsobilost pro výkon práce sociálního pracovníka (VŠ, VOŠ).

·         2 roky praxe v sociálních službách, vítán 1 rok praxe s vedením týmu.

·         Zkušenost s přímou pomocí osobám se zdravotním postižením (profesní nebo v rámci rodiny).

·         Uživatelská znalost práce na PC.

·         Organizační dovednosti, samostatnost, komunikativnost, zvládání zátěžových situací.

·         Dobrý fyzický a psychický stav.

·         Trestní bezúhonnost.

·         Časová flexibilita.

Nabízíme:

·         Pružnou pracovní dobu, částečně možnost homeoffice.

·         Odpovídající mzdové ohodnocení + benefity (příspěvek na stravu, dopravu a sport, výkonnostní odměny)

·         5 týdnů dovolené + 3 sickdays.

·         Vzdělávání nad zákonný rámec, supervize.

VEDOUCÍ TÝMU CHRÁNĚNÉHO BYDLENÍ (0,75-1 ÚVAZEK)

Hledáme samostatného a spolehlivého člověka, který povede tým cca 10 osobních asistentů naši rozrůstající se služby chráněného bydlení, kde pečujeme o klienty s tělesným postižením. Nástup: srpen 2021 nebo dle domluvy

Náplň práce:

·         Vedení cca 10 členného týmu – zaškolování, motivace, porady, plánování směn.

·         Péče o klienty – organizace péče, pomoc klientům se sebeobsluhou.

·         Administrativa: zpracování výkazů, podklady pro fakturaci, vedení složek klientů.

Požadujeme:

·         Odborná způsobilost pro výkon práce pracovníka v sociálních službách (kurz nebo ŠŠ, VOŠ, VŠ)

·         1 rok praxe v sociálních službách; zkušenost s vedením týmu výhodou.

·         Zkušenost s přímou pomocí osobám se zdravotním postižením (profesní nebo v rámci rodiny).

·         Organizační dovednosti, samostatnost, komunikativnost, zvládání zátěžových situací.

·         Dobrý fyzický a psychický stav.

·         Trestní bezúhonnost.

·         Časová flexibilita.

Nabízíme:

·         Pružnou pracovní dobu, částečně možnost homeoffice.

·         Odpovídající mzdové ohodnocení + benefity (příspěvek na stravu, dopravu a sport, výkonnostní odměny)

·         5 týdnů dovolené + 3 sickdays.

 

·         Vzdělávání nad zákonný rámec, supervize

V případě Vašeho zájmu zasílejte životopis s fotografií a motivační dopis na: prace@domovpromne.cz. Budeme se těšit na setkání.